چگونه امنیت گوشی خود را بالا ببریم تا هک نشویم

تبلیغات

چگونه امنیت گوشی خود را بالا ببریم تا هک نشویم

امروزه تلفنهای همراه تبدیل به یک وسیله ضروری برای هر فرد شده اند.بطوری که نبود یک گوشی موبایل برای شخص بسیار سخت خواهد بود.
خود شما اگر روزی فراموش کنید گوشی خود را یک روز کنار بگذارید آن روز حس میکنید که یک وسیله بسیار بسیار مهم و ضروری را فراموش کرده اید با اینکه حتی برقراری تماس در آن روز برای شما امکان نداشته باشد.

در گوشی ما اطلاعات مهم و ضروری وجود دارد که با رعایت نکات زیر می توانید تا حدود بسیار زیادی بدون نرم افزار یا برنامه خاصی از آنها محافظت کنید.
اطلاعاتی که در گوشی های موبایل وجود دارد : مانند شماره تلفن , عکس های شخصی و خانوادگی, فیلم های شخصی و خانوادگی,اس ام اس و.... می باشد که نیاز هست حتما از تلفن همراه خود در برابر سرقت و هک جلوگیری کنیم.

راهکارهای مفید جلوگیری از سرقت اطلاعات و هک موبایل :
1 - همیشه و در همه حال بلوتوث گوشی خود را در موارد غیر ضروری به خصوص در اماکن شلوغ به خصوص مکان های عمومی بزرگ و طعمه گذاری شده مانند : مترو,بازار موبایل و اتوبوس های درون شهری و مراکز خدماتی تفریحی خاموش نگه دارید.در کل بلوتوث گوشی شما به خودی روشن نباشد.

2 - هرگز فریب آنتی ویروس های قدرتمند روی گوشی را نخورید.این آنتی ویروس ها برای جلوگیری از هک نوشته نشده اند و بیشتر جنبه روانی کار در این موارد مطرح هست و فکر نکنید که با داشتن آنتی ویروس روی گوشی خود دیگر هک نمی شوید که کاملا در اشتباه هستید.آنتی ویروس هایی که روی گوشی ما نصب می شود معمولا نسخه های قدیمی هستند و تا ورژن جدید آنتی ویروس ارائه شود و روی گوشی ما نصب شود زمان زیادی طول میکشد و قابل آپدیت هم نیستند.همچنین که برنامه نویسی موبایل بسیار سریع در حال پیشرفت هستند.چه بسا برنامه های مخرب.

3 - برنامه های نا آشنا و کم حجم و بدون محتوی روی گوشی خود نصب نکنید.

4- وایرلس گوشی خود را در موارد غیر قابل استفاده خاموش نگه دارد.

5- گوشی را به کامپیوترهایی که آنتی ویروس قدرتمند دارد نصب کنید

6- از نصب و انتقال فایل در کافی نت ها از طریق موبایل به کامپیوتر خودداری کنید





برچسب ها : ,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.